Cât de avantajos este email copywriting-ul pentru afacerea ta?
Vrei să-ți diversifici publicul țintă și să-ți crești rata de conversie? Să rămâi în top în contextul în care piața este suprasaturată e destul de greu. Tocmai de aceea, trebuie să te orientezi către strategiile potrivite.
Email copywriting-ul este una dintre cele mai eficiente și rentabile tactici de marketing digital pentru toate tipurile de afaceri. Însă, se adresează cu precădere companiilor mici și mijlocii, care își doresc să-și sporească vizibilitatea. Ce avantaje oferă, dar și ce trebuie să ai în vedere înainte de a contacta o agentie copywriting rămâne să descoperi în rândurile următoare.
Avantaje email copywriting
Ca să rămâi relevant pe piață trebuie să-ți promovezi afacerea într-un mod creativ. Email copywritingul se numără printre cele mai utilizate strategii, tocmai datorită impactului pe care îl are pe termen lung. Iată care sunt avantajele pe care le oferă:
- Email-urile sunt directe, personale și ajung într-un mediu în care potențialii clienți sunt deja prezenți: inboxul lor. Email copywriting-ul poate transforma cititorii în cumpărători, dar trebuie să optezi pentru o abordare personalizată și orientată către nevoile audienței. Nu poți spama cu titluri clickbait, dar nici nu te poți lungi cu povești plictisitoare. Trebuie să vii cu ceva autentic, relevant și ușor de reținut.
- Un mare avantaj al email copywriting-ului este personalizarea. Cu ajutorul datelor colectate de la clienți, poți trimite emailuri adaptate comportamentului lor, intereselor și istoricului de cumpărături. Le poți adresa inclusiv mesajul într-un stil familiar. Poți începe mesajul chiar cu o salutare amicală pentru a le oferi senzația că nu citesc o ofertă banală, scrisă după un anumit șablon.
- Un alt plus este că email marketing-ul este măsurabil. Poți urmări ratele de deschidere și de conversie pentru a înțelege exact ce funcționează și ce nu. Pe baza lor, poți adapta conținutul și variantele de titluri, texte sau îndemnuri la acțiune. Însă, cel mai bine ar fi să apelezi la servicii copywriting – e mai simplu și mai eficient să te lași pe mâna profesioniștilor.
De ce email copywriting?
Există și alte modalități de a-ți promova afacerea în online, însă email marketingul ar trebui să se afle pe lista de priorități.
Iată de ce:
- Chiar dacă un email nu este citit imediat, există șansa să fie deschis ulterior, ceea ce oferă mai multe oportunități de a capta atenția. Însă, pentru a stârni o reacție trebuie să aduci valoare și să te concentrezi în principal pe scrierea unui subiect intrigant.
- Spre deosebire de alte canale de marketing, unde ești dependent de algoritmi și schimbările de platformă, email marketing-ul îți oferă control complet asupra audienței. Nu înseamnă că nu trebuie să ții pasul cu noile tendințe, dar pentru a atinge rezultatele dorite cu ușurință, e indicat să alegi servicii de copywriting.
- Email marketingul este o modalitate excelentă de a cultiva loialitatea clienților. Prin trimiterea de oferte personalizate, informații valoroase și conținut exclusiv, îți poți menține clienții implicați și interesați de afacerea ta pe termen lung. Însă, trebuie să fii consecvent/ă în abordare.
Vrei să-ți crești reputația, fără riscuri și costuri ascunse?
Contactează o agentie copywriting și bucură-te de rezultate!